Pagina's

maandag 7 mei 2018

My favorites in 10 weeks #04 de zebra

Hoi allemaal,
De komende 10 weken ga ik proberen mee te doen aan de My favorites in 10 weeks van Linda en Gerdine.
Ik zou voor Bambi gaan op mijn verjaardag omdat die op gedeelde nummer 1 staat met het olifantje die ik als eerste liet zien in deze weken maar... aangezien ik mijn koffer moest pakken is het er niet meer van gekomen om Bambi alvast te stansen en verwerken tot een kaart.
Daarom nu de zebra met een doop kaartje wat ik vorige week aan de trotse opa en oma heb gegeven.

4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Linda!!
    En van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Geniet lekker van deze dag. En heerlijk weer.
    Tot de vijfde diertjesdinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van lieverlee komen al je favorietjes vast wel aan bod Linda, deze zebra staat er alvast heel schattig op!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer meedoet! Wat een lief kaartje en mooie kleuren. Link je nog even op mijn blog? groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda