Pagina's

zondag 28 januari 2018

Cactussen #02 met sketch



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer heeeeeeeerlijk geknutseld dus dan ook maar gauw een berichtje schrijven en showen hè? anders komt het er weer niet van.
Ik had nog wat cactussen liggen en genoeg vierkantjes die ik altijd bewaar wanneer ik het grote raam van Marianne Design uit stans. Nu genoeg keuze en het paste perfect bij de sketch van MTS. Ik heb al vaker sketches met vierkantjes gezien en bewaard maar was elke keer te laat met het maken van een kaart en het posten van een bericht dus ja... dan neem je je voor dat wanneer je nog eens een sketch hiermee ziet, je MEE MOET DOEN haha. Daarom ook maar meteen gemaakt en geplaatst ;)

Ik kom er dit weekend wel weer achter dat ik mijn spullen echt laat verstoffen (en dan komen er alweer van die leuke producten uit over een paar dagen.......HELP!!)

Today I finally took enough time to craft. So after a radio silence and my post yesterday and this morning... here ANOTHER one ;) and I just wrote a planned one so it's your lucky week ;)
I had a few 'cactussen' as left overs from the first card so I used them aswell with the squared pieces I always keep safe after using the cuttle bug and my big window bt Marianne Design.
So.. enough colors to choose from and perfect for the sketch by MTS.
I adore sketches with small squares but mostly I'm too late to craft and blog before the deadline expires. SO when I see one I NEED TO PARTICIPATE (that's what I thought when I missed the last one). SO todat I saw the sketch and there's a few days left so hop hop I went to my craftingroom to start it ;) tadaaaaah on time and I like it :) you?
MD products:
CR1413 cactussen
CR1286 window (squares)
PK 9148 Boho Summer
PL1524 Vandaag is jouw dag
CR1373 veertjes (van dromenvanger)

Challenges:

  • MTS- sketch
  • MDKD- Anything goes (option it's cold outside) 2nd card





3 opmerkingen:

  1. A super card Linda, such a fabulous design and great take on the sketch.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    wat knap dat je nu alweer aan het knutselen toekomt! Is Zoe zo'n makkelijke baby? Of heb je een man die de honneurs dan waarneemt als jij knutselt?
    Je kaart is erg leuk met de cactussen! Ik hoorde vandaag een mop: wat is de overeenkomst tussen je billen en de woestijn.
    Juist! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch. Toll geworden !
    Liebe Grüße aus Sabines-Kreativecke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda