Pagina's

vrijdag 6 januari 2017

DTCCC: GefeliciTAART!




Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een fris kaartje in de heerlijke kleuren Roze/Rood/Groen.
Mijn kaartje is gemaakt voor de uitdaging die vandaag begint bij Creativecornerchallenges- Alles mag.
Zoals ik voor het nieuwe jaar al liet weten is er een verandering gaande geweest. Nu zullen jullie dat ook gaan zien.
We hebben beide teams samengevoegd tot één groot team!
Kijk maar even op het blog voor de laatste info.
Today a fresh/ fruity looking card in Pink/Red/Green.
My card is made for the new challenge over at Creativecornerchallenges- Anything goes.
I already told you there would be a change and now I can tell you we'll go further as 1 big team. For more info you can check out the main blog.

De sponsor deze keer is Sami van A day for Daisies.
Ik mocht werken met deze schattige digi: StrawberryBirthdayCakeFairy.

Ik kreeg bij het zien van de aardbeien meteen zin om het papier French Roses te gebruiken van Marianne Design dus ook de digi in die kleuren gehouden.
This time our sponsor is Sami from a Day for Daisies.
I had the chance to work with this cutie: StrawberryBirthdayCakeFairy.
When I saw her I felt the need of using the papers French Roses by Marianne Design.
So I kept the digi in the same colors.






Met dit kaartje belande ik/ With this card I ended up in:







Challenges:







2 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje! Mooi papier erbij!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje. Dank je wel voor het meedoen met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda