Pagina's

zaterdag 8 oktober 2016

DTCF: Autumn Colors

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer eens een berichtje van mij. Er is vanochtend een nieuwe challenge gestart op het Crafty Friends blog met als thema: herfst kleuren.
We worden dit keer gesponsord door Bugaboo en Sherri Baldi.
Ik heb weer gewerkt met de schattige schildpad van Bugaboo die ik pas al mocht uitzoeken voor mijn andere design team.
Neem gauw een kijkje op het blog om te zien wat voor een mooie kaarten mijn teamgenootjes hebben gemaakt met de mooie digitale stempels.
Het zijn weer plaatjes!



Finally another post from my side. Today starts a new challenge over at the Crafty Friends blog. This time our fortnightly theme is Autumn colors. And our sponsors are: Bugaboo and Sherri Baldi. Head over to the mainblog to see what my teammies made as beautiful inspiration cards with the lovely digis. 



Dit is mijn kaartje/ Here's my card


MD products:
COL 1412
PK9138
CR1336

Verder: gras van Joy Crafts, lint, Copics, Distress Ink


En??? Schattig toch? Heel anders dan DEZE versie.
Fijn weekend!!

Challenges:

  • MDD- Anything goes (option favo color combination) I love autumn colors.




3 opmerkingen:

  1. Een pracht van een kaart Linda - superleuk gedaan met de paddestoel.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for making such a gorgeous Autumn themed card for our challenge today Linda.
    Hope you are having a lovely weekend.

    Crafty hugs
    Diane Louise
    Team Leader at Crafty Friends Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje!! Die schildpad past super bij de paddestoel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda