Pagina's

zaterdag 10 september 2016

DTCF: Monochrome; 50... tinten groen


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start de nieuwe challenge op het Craftyfriendschallengeblog met als thema: Monochrome kleurgebruik (uit 1 kleur meerdere tinten).
Onze sponsors zijn dit keer:

Je kunt 3x kans maken op 3 digi's. alle 3 sponsoren ze 3 digistempels.
We hebben dit keer veel gastdesigners met heel veel inspiratie dus kom gauw een kijkje nemen op het blog.

Ik mocht werken met een digi van Morgans Art World: Fae03 Ik vind haar geweldig!
Mijn duo collega op school werd 50 en ik heb mijn kaart in monochrome groen tinten gemaakt. Ik vind haar erg geslaagd en ook hier zit een nieuwe mal op (het gestikte vierkant van MD op de achtergrond).

Today starts a new challenge over at our Craftyfriendschallengeblog with 3 generous sponsors (see the above pictures). They all offer 3 digi's to a winner so you have 3 chances to win beautiful digi's.
We also had a lot of GDT so hop over to the main blog to see what we all made to inspire you.

I had the honor to work with Fae03 by Morgans Art World. My duo collegue at school became 50 so I made it for her. I chose green for all the monochrome teints to use.

Do you like it? I also used another new MDdie the stitched square in the background.


MD products:
PB7046
PB7047
CR1359
COL1347
Challenges:


inspiratie foto van Anmacreatief















6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je ervan gemaakt Linda - een supermooi geheel.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Linda
    Thanks for making your gorgeous DT card for our challenge. Love having you part of our team, thanks for all your hard work. Enjoy your weekend.
    Hugs Diane Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The shades of green give a lovely fresh feel to your beautiful card and the flowers are so pretty :-)
    Thanks for sharing your card with us at The Ribbon Girl!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en originele inspiratie heb jij opgedaan voor deze kaart :-) Prachtig gedaan.
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze INSPIRATIEchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the beautifully oloured image and great B.paper--Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice coloring and card design!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda