Pagina's

vrijdag 22 april 2016

DTCCC: Words


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging op het CreativeCornerChallengeblog: woorden centraal op je kaart of creatie.
Ik heb dit keer 2 kaartjes gemaakt als bijdrage. Ik had nog zoveel kaartjes in m'n mapje "niet geüpload" dat het toch eens tijd wordt voor sommige om te showen.
Nu kon ik deze 2 kaarten lekker combineren.
Allebei beterschapskaarten met teksten in de hoofdrol en beide zó anders.
Mijn favoriet is die met de blauw groene kleurtjes.. En wat vinden jullie ervan?
Doen jullie ook lekker mee?

Vandaag zijn de KoningsSportSpelen op mijn werk; ik zit in de commissie dus hoop dat alles vandaag tot een goed einde komt ;) En dan daarna een welverdiende 2 weken vakantie.
de tekst heb ik meerdere keren achter elkaar aan gestempeld en toen op maat gesneden en de hoekjes met een hoekpons afgemaakt


Today starts a new challenge over at the CreativeCornerChallengeblog: Words.
So make a card with words in the picture and join in!
I have 2 cards to show you this time.. I have this map on my computer with "not uploaded" cards to show you so it became time to make it a little more empthy :)
My favo of these two is the blue and green one... what do you think?

Today at my work we celebrate out Kingsday with sport activities and then...... 2 weeks of holiday!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda