Pagina's

maandag 24 augustus 2015

Don & Daisy: jubileum- 50 jaar #1


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Na vandaag zijn mijn zes weken vakantie omgevlogen...
Ik ben veel weg geweest of heb veel mensen over de vloer gehad. 
Niet eens mega vaak geknutseld.
***UPDATE PL:*** only in Dutch!
Zelfs niet aan mijn PL wat ik mij heilig had voorgenomen... al ben ik er wel mee bezig geweest; foto's uitzoeken, sorteren per maand, op zoek naar leuke stempels, ze aangeschaft en bedacht dat ik andere achtergronden wilde haha. Zo ver ben ik. Ik moet alleen nog "ff" gaan plakken en versieren...
Ik weet zeker dat het goed komt want er ligt genoeg inspiratie te wachten zeker nu met al die Project NL en pocket letters op internet... aaaaaah... zo blijf ik maar gluren ipv zelf aan de slag te gaan...

Vandaag een kaartje voor mijn oom en tante die 31.08.2015 50 jaar getrouwd zullen zijn.
Wat een hoop jaren zijn dat!! Dus een mooie kaart!
Deze is op bestelling voor mn mams. Ik zal er zelf ook nog één maken en versturen... die volgt later op mijn blog want die is nog in de maak.

After today my 6 weeks Summer holiday will be really over...
I've been away a lot and I got a lot of visitors to see my new home :)
I didn't even craft that much... only for the DT.
Now a card to show for my aunt and uncle... they hope to get married for 50 years next monday. What a lot of years... so that deserves a nice card!
This one is in order for my mum. She is sending this one. I'll make another one to send by myself. Later on I'll show it to you.


MD products:DDS3341
DF3413
PL1508

Challenges:








7 opmerkingen:

  1. Feestelijk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Linda, time flie when you're having fun en om zijn je 6 weken!!!!
    50 jaar zijn echt niet zo maar om hihi, een heel leuke kaart voor die prestatie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit Linda - mooie kleurencombi heb je gebruikt en ook weer prachtig gekleurd (gelukkig :)... ) - leuk gedaan met die hartjes achtergrond - hij is helemaal toppie!
    Lekker gerelaxed zo te lezen en zo hoort het ook ;)...rest komt later wel weer ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje...50 jaar getrouwd! Wat een eind... ik zit nu op bijna 6 jaar, hihi. Dus heb nog wel even te gaan!
    Je hebt een ontzettend mooie feestelijke kaart gemaakt voor je oom en tante! Super zoals je Don & Daisy hebt ingekleurd.
    Ze waren vast en zeker erg blij met je kaart!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very fun card for a 50th Wedding Anniversary. Love the little hearts and patterned paper use. Thank you for playing along at Ruby's Rainbow Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for sharing with us at Ruby's Rainbow for our 'Dies or Punches' challenge.
    Hugs Helen P x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sehr hübsche schön kolorierte und gestaltete Karte ,vielen Dank das du diese schöne Karte bei der Mariannne Kreadiva´s challenge zeigst ,wir freuen uns sehr darüber und wünsche dir viel Glück.
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda