Pagina's

vrijdag 19 september 2014

Snoesje in Woodland style


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier wéér een kerstkaartje van mij. Ze mag eíndelijk geshowd worden. 
Ik heb het Snoesje aangepast qua kledingkleuren aan het papier van Eline's Woodland Christmas wat ik echt een super papierblok vind.
Eigenlijk had ik dit nog nooit zo gedaan. Haar zo aanpassen maar ik vind het zeer geslaagd!
Doen jullie dat ook wel eens? En... Wat vinden jullie?

Here another christmascard from my side.
Finally it's her time to shine ;)
I adjusted the clothing of this Snoesje to the backgroundpapers of Eline's Woodland Christmas. A paperbloc which I like a lot. Ié never done this before but I like the result. What about you? Did you ever tried this before and... Do you like the result?

Ik heb de sketch van Cheerfulsketcheschallenge iets gedraaid en de strook achter het plaatje doorgeknipt en laten verspringen (ik hoop dat dat mag?).
I used the sketch from the Cheerfulsketcheschallenge. I fliped the sketch a little and I did cut the rectangle behind the image in two and moved it a little (hope that's OK?). 


MD products:
HM9451 Snoesje
CR1241 Ovaal
LR0134 (sterretjes uit de rand)
PB7040 Scandinavian Winter
PB7044 Eline's Woodland Christmas


Challenge:







10 opmerkingen:


  1. Leuke kerst kaart, lekker vrolijk ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo....echt heel knap gedaan zeg zo aanpassen aan het DP. Dit is echt heel gaaf!!!
    Fijn weekend en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt Linda, leuk om Snoesje de kleuren te geven van het papier wat je gebruikt hebt, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches, veel succes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje Flowerpower stijl he, heel leuk en vrolijk!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart!! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches...succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Linda. Een heel mooi vrolijk kaartje wat heeft dit snoesje een mooie jas aan .lekker vrolijk. Mooie achtergrond . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches!
    Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, vrolijke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda