Pagina's

vrijdag 26 september 2014

DT kaart #3 Creative Corner Challenge: Turquoise and brown


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag wil ik eerst iedereen voor de leuke en lieve berichtjes bedanken voor mijn egelkaartjes!
Today I'd like to start with a thank you for the ones who replied on my hedgehog cards with sweet and lovely comments!

Ik heb hier weer een nieuw kaartje voor het CCCblog met als thema turquoise en bruin. Het is een CASkaartje geworden. De strik is van MD en het papier is van de Action.
I've made a new card for a new challenge over at CCC with this forthnights theme: turquoise and brown. I've used the bow of MD and some paper from a store called Action.





3 opmerkingen:


  1. Hoi Linda,

    Mooie kleuren combi, leuk kaartje hoor ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda

    En weer die leuke strik erop .
    mooi kaartje weer hoor .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje is het geworden Linda - super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda