Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

Lekker Hollands/ Very Dutch


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Zoals ik al eerder zei (HIER) is dit de tweede post van vandaag. Heb je mijn eerste gemist? Klik dan op de hoofdletters tussen de haakjes.
Like I said (HERE) this is my seccond post of today. Did you miss the first one? Click between the () above.

Voor de Superuitdaging van C&S is het thema om Hollandse creaties te maken (2stuks) en het liefst die bij elkaar aansluiten. Mijn verbinding zit 'm in de producten van MD (Dutch Design- papierlijn en MD stempeltjes en beide hebben letters, een strikje en strassteentjes).
To enter the C&S challenge, I had to make two dutch creations. I made two cards. A moving card and a easelcard in teapot shape.
The similarity is in the same products I used: Marianne Design paperbloc, images, a bow, rhine stones and letters.
De eerste kaart had ik al klaar voordat de uitdaging begon maar voor mijn tweede werkstuk moest ik even nadenken dus... na het zien van de leuke kaartvorm op de MDclub werd ik helemaal enthousiast om daar een Hollandse pot van te maken.
En zie hier de resultaten...
The moving card was already finished before the Superchallenge even started but I didn't know what to do as seccond creation. Over at the MDclub I noticed this great teapot easlcard shape and my idea was born. So look below to see what became of it.

De verhuiskaart/ moving card
MD products:
DDS:3302
PK9079: Dutch Design
EC0153 Eline's Alfabet
Challenge:



De theepotkaart/ Teapot card


MD products:
HM9451
PK9079: Dutch Design
COL1350: Alfabet

Challenges:


7 opmerkingen:

  1. Lekker gezellig Hollands....dat is het gevoel wat je krijgt van deze leukerds.....heel mooi gedaan...supers.
    Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great job you did with this sweet image! I love the red, white & blue combo, really nice! Thanx so much for playing along with us at CC&CC! Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda
    Ja bedankt voor je berichtje nu snap ik het verborgen stukje ha ha .
    je kaart hieronder is ook weer leuk .,vind het altijd lastig om heel weinig op een kaart te doen .
    Deze Hollandse uitvoering ziet er ook weer super leuk en lekker vrolijk uit .
    Groetjes Marcella
    enne leuk dat je meedoet met de super uitdaging op het Cards & Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,
    hartstikke leuke Hollandse Theecreatie! Ziet er gaaf uit.
    Leuk dat je meedoet met ons van Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Linda, leuke nederlandse MD kaartjes zeg. Fijn dat je weer eens meedoet bij Marianne Design Divas, tot snel,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt een dotje de eerste kaart, en de tweede een topper, leuk die theepot met de afbeelding. Ik hou heel erg van de Hollandse kleuren, dus dit vindt ik ook geweldig. Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda