Pagina's

dinsdag 8 april 2014

Scraplings # 1



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier weer een berichtje van mij.
Ik werd uitgedaagd door de challenge bij C&S om meerdere onderwerpen samen te voegen.
Zij hebben nu een nieuwe challenge lopen waarbij je 2 of scraplings (kaartje van 7x30 cm) moet maken maar er loopt ook nog een super uitdaging: Hoor de vogeltjes fluiten.
Nou wat is er leuker om te proberen dat te combineren??
Here another post of my side.
I was challenged by the challengeblog: C&S to combine more than one subject in a challenge. They have a challenge where they'd like to see 2 or 3 scraplings (card which is 7x30 cm). They also have this SUPER challenge: Hear the birds sing. So I tried to combine them ;)

Ik ging dus lekker aan de slag ermee. En dit is het resultaat.
I went crafting and this is the result:


MDproducten:PB7044 Elines Woodland Christmas
PB 7040 Elines Scandinavian Winter
PK9082 Dark Vintage
PK9085 Birds&flowers
CR1251 (binnenkant van de mal)
Stempel:EC0147

MDproducten:
PK9091
Stempel EC0147
CR1240 (binnenkant van de mal)
CR1225 het kleine hart
LR0205
Challenges:
  • C&S- Superuitdaging Hoor de vogeltjes fluiten
  • C&S- 2 of 3scraplings
  • Milkcoffee- Welcome spring (second card).


6 opmerkingen:

  1. Hoi Linda

    Wat zijn ze allebei super leuk geworden ..
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het
    Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes heb je gemaakt, leuk dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome, alleen is mij niet helemaal duidelijk met welke kaart?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooie scraplings Linda - super geslaagd. Beiden vind ik heel mooi van kleurtjes en opbouw - ik vind ze super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn hele leuke kaartjes, tof gemaakt ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke scraplings, Linda!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda